Zadaj pytanie on-line Pozycjonowanie w trybie półautomatycznym w Seopilot
Home > Instrukcje > Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

1.
1.1.
2.
2.1.
2.2.
2.3.
3.
3.1.
3.2.
3.3.
3.4.
3.5.
3.6.
3.7.
3.8.
3.9.
3.10.
4.
4.1.
5.
5.1.
5.2.
6.
6.1.
6.2.
6.3.
6.4.
6.5.
6.6.
6.7.
7.
7.1.
7.2.
8.
8.1.
8.2.
9.
9.1.
Tryb półautomatyczny jest efektem połączenia trybu ręcznego i automatycznego. Pracując w tym trybie dla każdej frazy kluczowej możesz stworzyć dowolną ilość filtrów i powierzyć Systemowi zakup kilku grup linków o różnych parametrach. Następnie System regularnie monitoruje strony linkujące i na bieżąco kontroluje aktualność linków, a także w razie potrzeby bierze na siebie obowiązek sprawnego usunięcia tych linków, które straciły swoje parametry, zamieniając je nowymi, wedle oznaczonych w filtrze wartości.

 

W każdym z filtrów możesz wybrać standardowe parametry: PR strony, PR serwisu, poziom strony, obecność w DMOZ, poziom domeny, wiek domeny, ilość linków wychodzących.

Oprócz tych parametrów wyświetlana jest również liczba żądanej ilości linków - jest to liczba linków, która będzie rozmieszczona według danego filtra. Należy osobno wpisać ilość linków z atrybutem DoFollow i Nofollow - cyfry te zostaną zsumowane.
Sumę linków w razie potrzeby możesz bardzo łatwo redagować, a sumaryczna liczba żądanej ilości linków znajduje się nad listą filtrów. Dostępne jest także sortowanie według ogólnych parametrów. Aby dodać nowy filtr, naciśnij przycisk dodaj filtr na górze strony.

Możesz również określić maksymalną ilość linków, jaka będzie rozmieszczana w ciągu doby. W tym celu w polu "ilość rozmieszczonych linków/doba" wpisz dowolną wartość będąca liczbą całkowitą w przedziale 1 - 200. Prosimy pamiętać, że wartość ta jest indywidualna dla każdego dodanego dla frazy filtru.

Oprócz parametrów zakupu możesz także określić reguły zamiany linków.  Dzięki ich określeniu System będzie zamieniać linki nie odpowiadające ustalonym w filtrze kryteriom. Dostępne parametry, które mogą się zmienić to: PR, ilość linków wychodzących. Dodatkowo możesz uwarunkować zamianę linków, które dawno nie były indeksowane w Google.


Zobacz instrukcję wideo:


9.2.
9.3.
10.
10.1.
10.2.
10.3.
10.4.
10.5.
10.6.
10.7.
11.
11.1.
11.2.
12.
12.1.
13.
13.1.
13.2.
13.3.