Zadaj pytanie on-line SeoPilot partnerem AdUniverse 2014

Nowości

SeoPilot partnerem AdUniverse 2014
03 lutego 2014
28 stycznia na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się konferencja, której celem było maksymalne pokazanie cyfrowego obrazu ekosystemu reklamowego.
Głównymi zagadnieniami były zmiany na rynku reklamy, a prelegenci przedstawiali specjalistyczne narzędzia targetowania i zakupu reklam, opowiadali o nowych kanałach emisji reklamy. Rozwijająca się w szybkim tempie branża reklamy online nieustannie wymusza od nas poszerzania swojej wiedzy dotyczącej nie tylko zagadnień SEO, ale także innych rozwiązań takich jak np. automatyzowane metody zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe Ad Exchanges czy też RTB (działająca w modelu aukcyjnym).
Obecnie, bez umiejętnego wykorzystania tych rozwiązań, nie sposób jest sprawnie poruszać się po rynku reklamy. Ponadto ważnym zagadnieniem, wielokrotnie poruszanym na konferencji, było wykorzystanie różnorodnych danych (BIG DATA) i platform skupiających te dane. Udział w konferencjach jest ważnym wydarzeniem nie tylko dla samych agencji czy domów mediowych, ale i dla wszystkich tych, którzy prowadzą swoją działalność. Z tego względu, wiedząc jak ważne znaczenie mają ówczesne zastosowania, postanowiliśmy je przybliżać również naszym Użytkownikom. SeoPilot nie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni patronuje takim przedsięwzięciom, warto skorzystać z bezpłatnych wejściówek, które oferujemy przy ich okazji naszym Użytkownikom.

Pamiętaj! Klienci szukają Cię w sieci, pomóż im się znaleźć poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i efektywną reklamę online.

Nie mogło się obyć bez informacji z dziedziny SEO ;)
(Konferencja AdUniverse2014)


pokaż wszystkie