Co zrobić jeśli słowo kluczowe wypadło z TOP 10 wyszukiwarki Google? Każdy przedsiębiorca wie, że w dzisiejszych czasach nie można uciec przed Internetem. Większość użytkowników szukając danej usługi czy produktu najpierw sięgnie właśnie do wyszukiwarek i tam rozpocznie pierwsze analizy, research, ostatecznie również sfinalizuje daną transakcję. Warto tu zaznaczyć, że ostatnimi czasy moc Internetu wzrosła jeszcze bardziej, na co z pewnością niemały wpływ miała pandemia i wynikające z jej powodu rystrykcje i izolacja. To właśnie dlatego każdy rozsądny przedsiębiorca wie, jak ważnym jest uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Tworzone są całe strategie działań SEO, odpowiedni content, linkowanie, układ witryny i wiele innych. Czemu? Bo dobrze przeprowadzony proces optymalizacji połączony z ciężką pracą często przynosi zamierzony efekt, czyli uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Co jednak w sytuacji, gdy nagle ta wysoka pozycja na daną frazę kluczową zostanie utracona? W dzisiejszym SeoKurierze postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, by móc poradzić sobie z taką sytuacją! |

Każdy przedsiębiorca wie, że w dzisiejszych czasach nie można uciec przed Internetem. Większość użytkowników szukając danej usługi czy produktu najpierw sięgnie właśnie do wyszukiwarek i tam rozpocznie pierwsze analizy, research, ostatecznie również sfinalizuje daną transakcję. Warto tu zaznaczyć, że ostatnimi czasy moc Internetu wzrosła jeszcze bardziej, na co z pewnością niemały wpływ miała pandemia i wynikające z jej powodu rystrykcje i izolacja. To właśnie dlatego każdy rozsądny przedsiębiorca wie, jak ważnym jest uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Tworzone są całe strategie działań SEO, odpowiedni content, linkowanie, układ witryny i wiele innych. Czemu? Bo dobrze przeprowadzony proces optymalizacji połączony z ciężką pracą często przynosi zamierzony efekt, czyli uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Co jednak w sytuacji, gdy nagle ta wysoka pozycja na daną frazę kluczową zostanie utracona? W dzisiejszym SeoKurierze postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, by móc poradzić sobie z taką sytuacją! Dodanie frazy kluczowej do Google Ads na ratunekJedną z nowych funkcjonalności, jakie znaleźć może każdy użytkownik panelu SeoPilot w module SEO jest “Dodawanie Fraz do Google Ads”. W jakich sytuacjach warto skorzystać z tej opcji? Pozycjonując witrynę na dane frazy kluczowe zawsze może się zdarzyć, że z jakiś powodów utracony zostanie uzyskany, wysoki wynik w wyszukiwarce. Przyczyny takiej sytuacji mogą być różne: chwilowe przeciążenia naszej witryny, jej przebudowa czy wzmożona aktywność konkurencji. Niemniej jednak wiadomym jest, że użytkownicy zwykle decydują się na produkt lub usługę, którą znaleźć mogą wśród pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania, czyli właśnie w TOP 10. Utracenie dobrej pozycji na daną frazę może oznaczać spore straty. Istnieje jednak sposób, by poradzić sobie z taką sytuacją, bo z pomocą przychodzi panel SeoPilot z funkcją “przenoszenia fraz kluczowych” z modułu SEO do modułu Google Ads w platformie Seopilot. Jakie korzyści płyną z zastosowania tej opcji? Otóż nasza witryna nadal ma wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Oczywiście jest to efekt pracy nad linkami sponsorowanymi, a nie z ruchu organicznego, niemniej jednak funkcja ta daje przedsiębiorcy czas na rozwiązanie problemów w organiku i przywrócenie wysokich pozycji na dane frazy. Warto tu dodać, że gdy tylko cel zostanie osiągnięty w panelu SeoPilot natychmiast można przejść do modułu Google Ads i wyłączyć promocje danej frazy. Koniecznie trzeba tu zaznaczyć, że cała procedura jest możliwa nawet dla tych użytkowników, którzy nie posiadają osobnego konta Google Ads. Dlaczego? Bo panel SeoPilot to kompleksowa usługa łącząca w sobie wszystkie wymagane w e-commerce funkcjonalności. Z łatwością zatem system przeprowadzi danego użytkownika z modułu SEO do Google Ads od początku do końca pomagając i nawigując w tworzeniu kampanii linków sponsorowanych. Dodatkowe korzyści i bezpłatne narzędzia reklamowe w platformie SeoPilot.pl Co jeszcze oferuje panel SeoPilot? Wszystko co niezbędna, a nawet jeszcze więcej. Znaleźć tu bowiem można między innymi:
Jedna faktura za wszystkie usługi Na koniec warto zaznaczyć, że wśród licznych darmowych narzędzie SeoPilot oferuje również usługi dodatkowo płatne. W takich sytuacjach to użytkownik ustala budżet i ma nad nim pełną kontrolę. Oraz, co bardzo istotne otrzymuje on jedną fakturę za wszystkie usługi. Chcesz się przekonać? Zarejestruj się na stronie https://www.seopilot.pl/ i sprawdź darmowe narzędzie SeoPilot oraz wszystkie oferowane funkcjonalności. Warto!
|