Bardzo często początkujący pozycjonerzy i webmasterzy zapominają o tym (lub w ogóle nie wiedzą!) jak duże znaczenie ma przeprowadzenie audytu swoich stron. Dlaczego to tak istotne? Audyty SEO mogą pomóc w zaoszczędzeniu budżetu na reklamę i w osiągnięciu dobrej widoczności strony w wynikach wyszukiwania. W ostatnich latach znacząco rozszerzyła się lista aspektów, które trzeba sprawdzić dokonując analizy jakości strony www. Przede wszystkim doszły takie punkty jak: optymalizacja mobilnej wersji strony, optymalizacja serwisu dla regionalnych zapytań, szybkość ładowania strony i wiele innych. W dzisiejszym wydaniu SeoKuriera przyjrzymy się niektórym z tych punktów oraz omówimy na co warto zwrócić uwagę podczas próby samodzielnego audyty strony. Zapraszamy do lektury! |

Analiza strony składa się z dwóch elementów:
Celem obu punktów - audytu i ekspertyzy jest rozwiązanie wspólnego zadania - poprawienie jakości strony, otrzymanie więcej przejść i poprawienie widoczność strony w wyszukiwarkach. Dlaczego audyt seo jest ważny?Audyt Seo pozwala znaleźć potencjał jaki leży w danej stronie internetowej. Zalecamy, aby każdy przed rozpoczęciem pozycjonowania przeprowadził taką analizę. W razie wątpliwości, ekspertyzę możecie pozostawić specjalistom, a teraz spróbujcie samodzielnie przetestować swoją stronę i odpowiedzieć na pytanie, na ile jest gotowa by uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Co trzeba sprawdzić przeprowadzając audyt?Niestety, punktów, na które należy zwrócić uwagę jest dużo i tu możemy wymienić tylko te najistotniejsze aspekty. Tematy, które koniecznie powinny zostać poddane naszej analizie:
Pełna lista zagadnień niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia audytu jest długa, a pominięcie jakiegoś punktu może przynieść nieprzyjemne w skutkach konsekwencje. Dlatego przygotowaliśmy instrument, który ma na celu wesprzeć użytkownika podczas samodzielnego audytu. Zachęcamy do skorzystania z naszej checklisty SEO. Dzięki niej wpłyniesz na optymalizację strony internetowej i sprawdzisz, czy jest już gotowa do optymalizacji. ![]() Chceklista SEO Checklista SEO podzielona jest na 6 zakładek - każda z nich dotyczy osobnego i ważnego zagadnienia! Są to Analiza słów kluczowych, Struktura serwisu, Audyt techniczny, Treść, Linki i Aktywność w sieciach społecznościowych. Razem tworzą one ogólny obraz tego, na ile dany serwis jest przygotowany do pozycjonowania i jakie ono może przynieść rezultaty. Skala pokazuje też w procentach ile wymogów odpowiedniej optymalizacji spełnia strona dla każdej z zakładek. Jeżeli nie jesteś pewien jakiegoś zagadnienia praktycznie na każdym kroku podawane są podpowiedzi i wskazówki czego dany punkt dotyczy ![]() Podpowiedzi do punktów checklisty pomagają użytkownikowi zrozumieć, czy serwis spełnia dane kryteria To urządzenie, które pomoże w masie informacji i wytycznych nie pominąć najistotniejszych kwestii! Zwróć szczególną uwagę na kategorie: Co po audycie?Ważne jest, aby audyt nie był tylko zapisem uwag i zaleceń, ale by stał się podstawą do wprowadzenia zmian i usprawnień strony, co przełoży się na zwiększenie ilości wejść z wyników wyszukiwania, czy na uzyskanie wyższych pozycji strony na określone słowa kluczowe. Zdarza się, że pierwsze efekty po przeprowadzonym audycie widoczne są już po kilku tygodniach, choć zwykle trzeba czekać trochę dłużej. |
PodsumowanieOdpowiednie zoptymalizowanie strony internetowej ma ogromny wpływ na jej widoczność w wyszukiwarkach. Analiza strony, która da nam odpowiedź na to co jeszcze należy poprawić w naszym serwisie to proces dosyć skomplikowany, a ominięcie nawet jednego elementu może nieść za sobą poważne konsekwencje. Wszystkie aspekty są ważne, aby mieć pewność, że zrobiliśmy wszystko, aby wujek Google mógł docenić nasz trud/ I na pewno to zrobi, jeżeli odpowiednio zbadamy stan naszej strony. |
Nowości w systemie
|
PromocjaKażda 5 fraza na nasz koszt Przy uruchomieniu 5 nowych fraz, w ramach jednego projektu, 5 frazę dostajesz w prezencie :) Zwrócimy Ci środki na jej pozycjonowanie. Im więcej fraz tym większa oszczędność. Śpiesz się! Promocja trwa tylko do 9 grudnia. Uruchom pozycjonowanie |
Checklista SEO - samodzielny Audyt SEO8 grudnia 2016 r początek o 14:00 Zapisz się na nowy webinar, który odbędzie się 8 grudnia (czwartek). Na szkoleniu opowiemy jak sprawdzić czy serwis jest prawidłowo przygotowany do pozycjonowania i jakie elementy trzeba poprawić, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty. Webinar o nowym instrumencie SeoPilot WEŹ UDZIAŁ |